Regulamentul oficial al campaniei promoţionale Dr. Oetker
„Paula te vrea vedetă!”

 

Campania promoţională pentru consumatori
Perioada campaniei: 20.09.2013 - 30.11.2013

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională “Paula te vrea vedetă!” (denumită în continuare “Campania”) este
organizată de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş,
România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu numărul J03/1843/1993, CUI 4227295, şi
la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL,
în baza notificării nr. 2298/2005 (denumită în continuare “Organizator”).
Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L.,
societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A,
înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, şi la
AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în
baza notificării nr. 26 (denumită în continuare “Agenţia”).
Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare
„Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă
dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la
prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare de la data publicării actului
adiţional ce conţine aceste modificări.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din
31.08.2007.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania este organizată şi se desfăşoară pe teritoriul României, în perioada 20.09.2013 ora
00.00.00 - 30.11.2013 ora 23.59.59, ora României, în conformitate cu prevederile prezentului
Regulament Oficial.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, cu
vârsta de minim 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează produsele
participante la Campanie, în decursul derulării acesteia (20.09.2013 ora 00.00.00 - 30.11.2013 ora
23.59.59, ora României), şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial
(denumite în continuare „Participanţi”).
Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociaţiile familiale,
angajaţii/colaboratorii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agenţiei implicate în organizarea Campaniei şi/sau
ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., precum şi rudele în linie directă şi/sau
colaterală (până la gradul al II- lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.
Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă
a prezentului Regulament Oficial.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

Produsele participante la această Campanie sunt:
 Paula Pudding cu gust de ciocolată cu pete din pudding cu gust de vanilie (4 buc. X 125g) ce
conţine un cod unic în interiorul ambalajului;
 Paula Pudding cu gust de vanilie cu pete din pudding cu gust de ciocolată (4 buc. x 125g) ce
conţine un cod unic în interiorul ambalajului.

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Participanţii la prezenta Campanie trebuie să:
1. Să achiziţioneze cel puţin un produs participant la campaniei (conform secţiunii 5 a
prezentului Regulament);


2. Să desfacă ambalajul de la produsele Paula Pudding participante şi să descopere în interior
codul unic promoţional;


3. Pentru a câştiga unul dintre premiile campaniei, participantul trebuie să trimită, în perioada
campaniei (20.09.2013 ora 00.00.00 - 30.11.2013 ora 23.59.59), codul promoţional unic prin:


a) SMS, la numărul 1747; numărul 1747 fiind unul cu tarif normal stabilit de reţelele de
telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele
de telefonie mobilă: Cosmote, Vodafone și Orange. Mesajul de SMS trebuie să conţină
codul unic din interiorul ambalajului. Pentru fiecare mesaj trimis, participantul va primi
un mesaj de confirmare.


b) WEB, la adresa www.paulapudding.ro, pe pagina de campanie. Participanţii trebuie să
completeze formularul special, cu datele personale (nume, prenume, număr de telefon,
adresă de e-mail, data naşterii şi adresă completă de reşedinţă) şi să introducă codul
unic din interiorul ambalajului în câmpul aferent acestuia. După ce codul unic a fost
înregistrat pe site-ul www.paulapudding.ro, participanţii vor primi un mesaj de
confirmare.


Codul promoţional este unic şi poate fi înscris o singură dată în cadrul prezentei Campanii.


Ambalajele Paula Pudding Cioco/Vanilie si Paula Pudding Vanilie/Cioco ce conţin codul promoţional
trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea câştigării unui premiu la tragerea la sorţi sau a
unui premiu instant.


*Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis la numărul 1747 (tarif stabilit de
reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).


Un participant unic, definit de acelaşi număr de telefon, poate câştiga în cadrul prezentei campanii
maximum 1 premiu instant şi un singur premiu oferit prin tragere la sorţi. Pe baza unui cod
promoţional valid înscris în prezenta campanie, se poate câştigă un singur premiu (instant sau prin
tragere la sorţi).

 

VALIDAREA ÎNREGISTRĂRILOR

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS şi/sau Web trebuie să îndeplinească,
cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:


Înscrierile prin SMS la numărul 1747:
 înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 20.09.2013 ora 00.00.00
- 30.11.2013 ora 23.59.59, ora României;
 să conţină codul promoţional aflat în interiorul ambalajului Paula Pudding;
 codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

 

Înscrierile prin Web la adresa www.paulapudding.ro:
 înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 20.09.2013 ora 00.00.00
- 30.11.2013 ora 23.59.59, ora României;
 formularul de înscriere trebuie să fie completat corect cu următoarele informaţii
obligatorii: codul promoţional înscris pe ambalaj, nume, prenume, număr de telefon
valid, adresa de e-mail, adresa completă şi data naşterii.
 codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

 

Mesajele Campaniei:
Pentru fiecare cod promoţional înscris Participantul va primi un mesaj de răspuns prin SMS sau în
pagina web în care s-a facut înscrierea, după cum urmează:

 

Mesaje trimise înainte de începerea promoţiei

Promotia „Paula te vrea vedeta!” incepe la data de 20.09.2013. Trimite codul dupa aceasta data! Te
asteptam cu multe premii frumoase!
Mesaje trimise în perioada 20.09.2013 ora 00.00.00 - 30.11.2013 ora 23.59.59, dacă acestea conţin
un cod promoţional câștigător:
Felicitari! Ai castigat un troller personalizat Paula. Pastreaza ambalajul. Te vom contacta in maxim 5
zile pentru validare.
Felicitari! Ai castigat o tableta PC. Pastreaza ambalajul. Te vom contacta in maxim 5 zile pentru
validare.

 

Mesaje trimise în perioada 20.09.2013 ora 00.00.00 - 30.11.2013 ora 23.59.59, dacă acestea conţin
un cod promoţional valid:

Felicitari! Ai intrat in tragerea la sorti pentru marele premiu: un All-in-One PC. Pastreaza ambalajul
pentru validare. Succes!
Felicitari! Ai o sansa in plus la marele premiu al promotiei „Paula te vrea vedeta!”. Succes!

 

Mesaje trimise în perioada 20.09.2013 ora 00.00.00 - 30.11.2013 ora 23.59.59, daca acestea contin
un mesaj invalid:

Cod invalid! Scrie cu atentie codul unic format din 6 caractere de pe ambalajul promotional.
Mesaje trimise în perioada 20.09.2013 ora 00.00.00 - 30.11.2013 ora 23.59.59, daca acestea contin
un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis în cadrul promoţiei (indiferent de
canalul de înscriere, Web sau SMS):
Mesaj invalid! Acest cod a mai fost folosit! Te rugam sa inscrii un alt cod unic.

 

Mesaje trimise după încheirea promoţiei, când se trimit SMS-uri / mesaje web:
Promotia „Paula te vrea vedeta!” s-a incheiat la data de 30.11.2013 ora 23.59.59. Iti multumim
pentru participare!

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoţionale pot fi vizualizate în tabelul următor:

 

Tip premiu Număr
premii
Valoarea individuală
(RON, cu TVA inclus)
Valoarea totală
(RON, cu TVA inclus)
Premii zilnice oferite instant
Troller 72 179.80 12945.60
Premii săptămânale oferite instant
Tabletă Allview 10 540.14 5401.44
Premii oferite prin tragere la sorţi
HP All-in-One PC 3 2703.82 8111.46
Total 85 26458.5 85 - 26458.50

 

Valoarea totală brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 27362.26 RON, TVA inclus
(incluzând impozitul pe premii suportat de către Organizator).

Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte
suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a
produselor Dr. Oetker participante, costul de trimitere a SMS-urilor şi costul conexiunii la Internet).

Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii,
respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile
folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.


Descrierea premiilor:


Troller marca Trunky sunt prevăzute cu: baretă pentru tractare sau purtat pe umăr; roți; coarne, de
care se poate tine copilul; incuietori cu cheie, în față și în spate; mânere; benzi elastice interioare
pentru fixare și buzunar interior.


Tableta Allview Speed City SuperSlim cu procesor Cortex A9 Dual-Core 1.50GHz, 7", 1GB DDR3, 8GB,
Wi-Fi, Android 4.1 Jelly Bean, Black.


Sistem Desktop PC HP 3520 All-in-One are următoarele caracteristici:
- procesor Intel® CoreTM i3-3220 3.30GHz
- Ivy Bridge, 2GB, 500GB, Intel® HD Graphics, Free DOS.

 

SECŢIUNEA 8. TRAGEREA LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

1. Premii acordate prin tragere la sorţi
Tragerea la sorți pentru cele 3 All-in-One PC va fi electronică și avea loc pe data de 04.12.2013 la
sediul Agenţiei, în prezenţa unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Dr. Oetker şi a unui
notar public / avocat.
Pentru fiecare căştigător al premiilor oferite prin tragere la sorţi vor fi extrase câte 5 rezerve. În cazul
în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate
în prezentul regulament, se va apela la prima rezervă a câştigătorului respectiv, în ordinea extragerii
şi se va urma aceeaşi procedura de anunţare şi validare. Dacă se parcurge procedura pentru toate
cele 5 rezerve şi nu se finalizează corect validarea nici pentru ultima rezervă, premiul respectiv nu va
mai fi acordat, acesta va rămâne în posesia Organizatorului.
Lista câştigătorilor şi a premiilor câştigate va fi postată pe site-ul www.paulapudding.ro, în termen de
10 zile lucrătoare de la data validării câştigătorilor.
2. Premii instant
În perioada 20.09.2013 – 30.11.2013, zilnic se va acorda câte un troller personalizat Paula, iar
săptămânal se va acorda câte o tabletă. Fiecare cod înscris are şansa de a câştiga un premiu instant şi
va primi un răspuns imediat, prin SMS sau pe site-ul campaniei, în funcţie de modalitatea de înscriere
a fiecărui cod, mesaj prin care va fi informat dacă a câştigat un premiu instant sau dacă a câştigat o
şansă în plus la extragerea finală.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

Anunţare

Câştigătorii premiilor instant vor fi contactaţi de către un Reprezentant al Organizatorului în termen
de maxim 5 zile lucrătoare de la data primirii mesajului câştigător, pentru a fi informaţi în legătură cu
premiul câştigat şi procedura de validare. Participanţii desemnaţi câştigători vor fi apelaţi la numărul
de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea
contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 3 ori, în 3 zile diferite, în
intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).
În cazul în care codul unic câştigător a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerată
câştigătoare la Campanie persoana care răspunde la telefonul mobil în momentul anunţării, confirmă
participarea la Campanie şi poate parcurge procedura de validare conform condiţiilor din
Regulament. Odată cu anunţarea, Reprezentanţii Organizatorului vor colecta datele complete ale
câştigătorilor (nume, prenume, adresa completă, adresa de e-mail şi vârsta).
Dacă unul dintre câştigători nu poate fi contactat de către Organizator în termenul specificat în
Regulament, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după
înscrierea declarată câştigătoare (denumit „Rezervă”). Procedura de anunţare a participantului
înscris în momentul imediat următor este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului. Dacă
nicio rezervă din ziua respectivă nu poate fi contactată de către Organizator sau nu poate fi validat,
premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
Participanţii desemnaţi câştigători la tragerea la sorţi vor fi contactaţi telefonic de către un
reprezentant al Agenţiei, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data efectuării tragerii la sorţi.
Participanţii extraşi vor fi informaţi în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare.
Reprezentanţii Agenţiei vor încerca stabilirea contactului telefonic cu fiecare participant extras,
apelând numărul de telefon comunicat de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite
(9.00 – 17.00). Dacă, din motive independente de voinţa Agenţiei, câştigătorul nu poate fi contactat
de către Agenţie în condiţiile stabilite mai sus (participantul are telefonul închis şi/sau nu răspunde la
niciunul dintre cele 5 apeluri), se va apela succesiv la rezervele stabilite conform prevederilor din
Secţiunea 8 din Regulamentul Oficial, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de
anunțare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de anunțare a participantului extras anterior.

 

Validare

În momentul anunţării, participanţii desemnaţi câştigători vor fi rugaţi să furnizeze datele personale
constând în nume, prenume, adresa completă pentru a fi validaţi.
În plus, câştigătorii trebuie să trimită pentru validare, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data
anunţării de către reprezentantul Organizatorului, o fotografie/imagine scanată a ambalajului de
Paula Pudding, ce conţine codul unic desemnat câştigător. Codul unic trimis trebuie să coincidă cu
codul unic înscris în campanie şi desemnat câştigător. Dacă documentele nu respectă regulile de
validare, participanţi vor fi invalidaţi şi se va apela la rezerve.
Documentele pentru validare se trimit prin una dintre următoarele metode:
- Prin fax, la numărul 021.318.65.13. Faxul trebuie să conţină imaginea/fotografia scanată a
ambalajului Paula Pudding, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi
numărul de telefon;
- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanată a ambalajului Paula
Pudding trebuie scanată în format .jpg sau .pdf şi atasate, subiectul e-mailului trebuie să fie „Paula te
vrea vedetă!”, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului
(nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Codul unic înscris în interiorul ambajalui şi prezentat pentru validare trebuie să coincida neechivoc cu
numărul codului unic înscris în Campanie prin SMS sau prin Web şi să corespundă codului unic
desemnat câştigător.
Dacă unul dintre câştigătorii premiilor acordate în această campanie nu poate fi contactat de către
Organizator în termenul specificat în Regulament sau dacă participanţii nu trimit dovezile pentru
validare în termenul specificat, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul
imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare. Procedura de anunţare a participantului
înscris în momentul imediat următor este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului.
Câştigătorii premiilor oferite prin tragere la sorţi trebuie să trimită şi copia buletinului/cărţii de
identitate pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata
impozitelor veniturilor câştigate din premii. Participanţii care din orice motiv nu trimit documentele
de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucrătoare, sau se
constată existenţa unor neconcordanţe între datele comunicate prin mesajul validat drept câştigător
şi cele prezentate reprezentantului Organizatorului, acesţia vor fi invalidaţi şi se va apela la rezerve,
în ordinea extragerii lor, urmând ca şi acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având
un număr de zile egal cu cel de validare a câştigătorilor extraşi. Organizatorul nu va acorda nici o
despăgubire în bani sau alte beneficii potenţialilor câştigători care nu respectă sau nu întrunesc
întocmai cerinţele Regulamentului.
Acordarea premiilor
Premiile campaniei vor fi livrate câştigătorilor prin curier în termen de maximum 20 de zile
lucrătoare de la data validării.

 

SECŢIUNEA 10. ERORI, COMUNICĂRI PUBLICITARE NECORESPUNZĂTOARE

Ambalajele care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule
şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită
conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate
în promoţie nu îşi asumă nici o răspundere pentru ambalajele necorespunzătoare (deteriorate,
falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de
participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de
ambalaje care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi
validate.
Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor cu codurile promoţionale valide, de
înstrăinarea lor şi/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzătoare, deteriorate sau falsificate şi
nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate
condiţiile prevăzute în acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi răspunzator de modul
în care societăţile de distribuţie şi magazinele ce comercializează produsele participante la Campanie
manipulează, organizează, distribuie şi/sau vând produsele participante la Campanie şi nici de
eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activităţi.

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul
de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor
influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care
respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător,
Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.
Organizatorul Campaniei va acorda premii Participanţilor care au luat parte la Campanie, în
conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării
produselor participante la Campanie, prin ambalajul ce conţine codul promoţional.
În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile
stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând
drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire
sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce
premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi
cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări
necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
 Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS şi Internet,
generate de reţelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice
independente de voinţa Organizatorului;
 Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat
şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanţii la campanie;
 Situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi cod promoţional de pe ambalaj; în acest
caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada ambalajului în original;
 Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis
SMS-urile la numărul scurt al campaniei;
 Organizatorul nu va fi responsabil pentru achiziţionarea produselor participante la promoţie ale
căror coduri unice nu sunt întregi si vizibile;
 Situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web un număr de telefon sau adresa de e-mail
incorecte şi din aceste cauze câştigătorii nu pot fi contactaţi pentru a fi validaţi;
 Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada campaniei promoţionale produse
neparticipante la promoţie;
 Eventuale greşeli de tipărire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscripţionate pe ambalaje şi
erorile din comunicările publicitare.
Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrările care conţin informaţii
false ori vădit eronate (de exemplu, cod unic greşit) şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare
menţionate în prezentul Regulament.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în
campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi
anulate.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în campanie care,
prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.
Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei
Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din
Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind numere de telefon
diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator şi implicit acesta nu va mai avea
dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au
facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a
respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECŢIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIŢIU

În cazul în care unul dintre câştigători se află în imposibilitate fizică de a se deplasa, predarea
acestuia se poate face către o persoană împuternicită de către câştigător numai în baza unei procuri
autentificate de către un Notar Public. Această procură autentificată va împuternici reprezentantul
câştigătorului să semneze inclusiv declaraţia prin care Organizatorul este exonerat de orice
răspundere care ar putea decurge din acordarea oficială a premiului către persoana împuternicită în
acest sens, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea oricăror reclamaţii legate de
acesta.
Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea oficială a premiului
reprezentanţilor persoanelor aici indicate, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea
reclamaţiilor de orice natură legate de aceasta.

 

SECŢIUNEA 13. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la
această promoţie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la
Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării
nr. 2298. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalităţile indicate în mod expres prin
Regulament, persoanele înscrise pe www.paulapudding.ro, persoanele care se înscriu în Campanie
prin SMS şi câştigătorii premiilor Campaniei îşi exprimă acordul expres şi neechivoc, ca datele lor cu
caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor şi
îndeplinirii obligaţiilor fiscale ale organizatorilor de promoţii. Comunicarile ulterioare cu caracter
publicitar şi de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care şi-au dat acordul
explicit şi neechivoc în acest sens bifând căsuţa de pe site-urile campaniei "Da" corespunzătoare
întrebării "Acceptaţi ca în viitor să primiţi comunicări comerciale despre produsele, serviciile şi
promoţiile Dr. Oetker? [DA] [NU]". Organizatorul şi Agenţia garantează confidentialitatea datelor cu
caracter personal ale tuturor Participanţilor. La cererea expresă a câştigătorului, Organizatorul va
asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de intervenţie asupra datelor şi
dreptul de opoziţie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Pentru
exercitarea acestor drepturi, Participanţii vor trimite Organizatorului pe adresa S.C. Dr. Oetker RO
S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, o cerere întocmită în
forma scrisă, datată şi semnată.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu
excepţia cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.
Codul numeric personal, precum şi Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câştigătorilor unor premii
cu valoare care depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a
Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la
sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsă în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din
20.01.2006. Numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate în cadrul Campaniei vor fi
publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea
produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Organizatorul garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor.
Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele
drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra
datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17)
şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit confirmarea faptului
că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se
opune în orice moment ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor
în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă
adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu
prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va
transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr
50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Organizatorul le poate solicita Participanţilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse
materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele lor şi oraşul de reşedinţă. Participanţii nu vor fi
obligaţi să îşi exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. În cazul în care
participanţii vor dori să îsi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o
declaraţie scrisă semnată de aceştia.

 

SECŢIUNEA 14. TAXE ŞI IMPOZITE

Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către
câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal legea
571/2003 cu modificarile in vigoare.
Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din
acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în
sarcina exclusivă a câştigătorului.
Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de
către participant în legătură cu această Campanie.

 

SECŢIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*,
inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o
continua.
*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului
Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de
răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră,confirmat de Camera de Comerţ şi
Industrie a României.
În intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:
a) pierderea bazelor de date care conţin codurile unice promoţionale şi numerele de
identificare unice;
b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;
c) erori în tipărirea codurilor promoţionale, inclusiv produse prin eroare umană;
d) tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte
mijloace;
e) orice reglementare care poate aparea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi
care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.
Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de
voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea
Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru
perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul
Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia
participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă
majoră.

 

SECŢIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe
cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele
judecătoreşti competente din România.
Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe următoarea adresă:
S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România. După
această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de
participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant,
pe site-ul www.paulapudding.ro, sau printr-o solicitare scrisă către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu
sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a
perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul
www.paulapudding.ro .
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern
nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial
nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi ____/____/___data
autentificării de către Notarul Public.